FAQ - Vaak gestelde vragen

Naast de kwaliteit van onze producten is de klantenservice onze topprioriteit. Hieronder vindt u vragen en antwoorden die het vaakst door onze klanten worden gesteld.

Vragen over onze beauty- en verzorgingstools

In hoeverre stijgen onze verzorgings- en beautytools boven vergelijkbare producten uit?

Onze beauty- en verzorgingstools zijn ontwikkeld en vervaardigd door de beste smeden in Seki, Japan. Dankzij hun handmatige afwerking blijven ze ontzettend lang scherp. Ze zijn veel scherper dan machinaal afgewerkte exemplaren en overtuigen daarnaast doordat ze nauwelijks slijten.

1
Hoe kan ik de beauty- en verzorgingstools reinigen?

Reinig de verzorgingsproducten na gebruik met een vochtige doek en polijst het product vervolgens droog. Onze oorreinigers kun je na gebruik het beste reinigen met desinfectiemiddel uit de apotheek. Zo weet je zeker dat er geen vuil in je gehoorgang kan komen.

1
Kan ik de beautytools en nagelverzorgingsproducten op reis meenemen?

Onze beautytools en nagelverzorgingsproducten passen door hun handige formaat in elke toilettas en iedere handtas. Zo zijn ze ideaal voor alledaags gebruik en voor op je reizen. Onze producten met de verwijzing “toegelaten voor in het vliegtuig” kun je dan ook probleemloos in je handbagage meenemen tijdens je vliegreizen.

1
Wat maakt edelstaal zo bijzonder in vergelijking met andere materialen?

Edelstaal wordt gekenmerkt door zijn hoogwaardige kwaliteit en lange levensduur. Daarnaast is dit materiaal met het oog op lichaamsverzorging bijzonder hygiënisch en eenvoudig te reinigen.

1
Wat zijn de voordelen van een ronde punt bij vijlen, pincetten en dergelijke?

Dankzij een afgeronde punt loop je bij het gebruik geen risico op verwonding. Hierdoor is de tool zonder scherpe kanten ook zeer geschikt voor kinderen, senioren en diabetici.

1
Wat is het voordeel van een gekartelde snijkant?

De gekartelde snijkant maakt het precies knippen met een maximale controle mogelijk, zonder dat de snijkant kan wegglijden of de huid kan beschadigen.

1
Voor welke doeleinden is een kappersschaar geschikt?

De kappersschaar is dankzij zijn licht gebogen klingen zeer geschikt voor het aanpassen van de gezichtscontouren, het vormen van mooiere wenkbrauwen en voor het verwijderen van baardharen en lichte gezichtsbeharing.

1
Waarvoor is een lichaamshaartrimmer geschikt?

Onze lichaamshaartrimmer maakt het dankzij zijn gekartelde snijkant mogelijk om grove baardharen en lichaamsharen te knippen en is daarnaast ook geschikt voor het vormen van mooiere wenkbrauwen.

1
Is een nagelknipper of een nagelschaar beter voor mijn doeleinden?

Voor het afknippen van dikkere vingernagels en teennagels kun je het beste een nagelknipper gebruiken. De twee mesjes belasten de nagel gelijkmatig bij het knippen, zodat er geen scheuren in de nagel kunnen ontstaan. De nagelschaar daarentegen zorgt dankzij zijn scherpe punt voor preciezere resultaten en is vooral geschikt voor kleine en korte nagels.

1

Betaling

Betalingsmogelijkheden

Je kunt je producten van Seki EDGE eenvoudig en veilig betalen via

-Vooraf betalen
-Incasso
-Creditcard
-Sofort-betaling
-PayPal
-Betaling in termijnen
-Kopen op rekening of
-Amazon Payments
-Giropay
-Apple Pay
Mogelijk worden niet alle betalingsmogelijkheden weergegeven.
Onze betalingsdienstverleners beslissen hierover.

1
Datum van automatische incasso

Als u met een creditcard betaalt, wordt het factuurbedrag onmiddellijk afgeschreven. Bij een automatische incasso wordt uw rekening meestal 1-3 werkdagen na bestelling afgeschreven op een adres in Duitsland en binnen 5-7 dagen na bestelling in het buitenland.
Bij een termijnbetaling (via PayPal) is een gespreide betaling in 6, 12, 18 of 24 maandelijkse termijnen mogelijk, waarbij de eerste maandelijkse termijn op zijn vroegst binnen 38 dagen moet worden betaald.
Als u op rekening koopt, gaat u ermee akkoord het bedrag binnen 30 dagen te betalen.
Voor alle andere door ons aangeboden betalingsmethoden wordt de afschrijving onmiddellijk na de bestelling uitgevoerd.
Meer details vindt u in onze betalingsvoorwaarden.

1
Betalingsmethoden voor telefonische bestellingen

Bij telefonische bestellingen kunnen wij alleen vooruitbetaling aanbieden, omdat wij geen gevoelige gegevens van onze klanten mogen opvragen.

1
Waarom worden mij niet alle betalingsmethoden aangeboden?

Helaas hebben wij geen invloed op welke betalingsmethoden u online worden aangeboden. Dit wordt beslist door onze externe betalingsdienstaanbieders, de online betaaldienst PayPal of AmazonPay.

1
Problemen met de onmiddellijke overdracht

Indien u de betaling niet met de onmiddellijke overschrijving kunt of wilt afronden, zullen wij de betalingswijze graag wijzigen in vooruitbetaling en u onze bankgegevens toesturen. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst.

1
PayPal aankoop op rekening - reeds betaald?

Aangezien de aankoop van de factuur via PayPal wordt afgehandeld, hebben we helaas geen inzicht in de betalingsgegevens. Op onze PayPal-rekening wordt het factuurbedrag van uw bestelling als betaald weergegeven, omdat wij het bedrag van PayPal hebben ontvangen en PayPal het bedrag van u opeist.
Als u problemen heeft met uw betaling of niet zeker weet of u het factuurbedrag al heeft betaald, neem dan rechtstreeks contact op met de PayPal-factuurafdeling: 070 700 7519 (Ma-Vr, 9:00-17:30).

1

Verzending en levering

Leveringstermijn

In de regel bedraagt de leveringstermijn binnen de EU 3-5 dagen vanaf uw bestelling. Details over onze levertijden vindt u in onze verzend- en betalingsvoorwaarden. Helaas kunnen wij u geen expresverzending aanbieden.

1
Rekenen jullie verzendkosten?

Verzending naar Duitsland en veel EU-landen is gratis voor bestellingen van meer dan €40. Voor meer informatie kun je kijken op onze pagina Verzend- en Betalingsvoorwaarden.

1
Verzendpartners

Seki EDGE verstuurt zijn beautytools via logistieke partners DHL en DPD in een speciale, transport-zekere verpakking.

1
Bestelling volgen

In je bevestigingsmail vind je een verzendings- c.q. trackingnummer om je bestelling te volgen.
Vul dit nummer in op de website van onze logistieke partners DHL en DPD om te zien waar je bestelling zich momenteel bevindt.
Als je een gratis klantenaccount bij Seki EDGE hebt aangemaakt kun je je bestelling ook volgen bij het menuonderdeel “Mijn bestellingen”.

1
Levering op een bepaalde datum

Je kunt helaas zelf geen datum aangeven waarop je je bestelling wilt ontvangen. Dit komt doordat onze verzendingen automatisch afgehandeld worden.
Als je je bestelling niet persoonlijk in ontvangst kunt nemen zijn er verschillende opties:
-Plaats je bestelling op een later moment
-Het pakket blijft nog circa 7 dagen op een pakketpunt in de buurt liggen en kan daar afgehaald worden
-Je kunt bij de verzendpartner een andere persoon aangeven die jouw bestelling in ontvangst kan nemen.

1
Een kunstwerk als cadeau inpakken

Dit is helaas niet mogelijk, omdat de transportveilige verpakking niet kan worden gecombineerd met een geschenkverpakking. Wel kunt u bij Seki EDGE een *cadeaubon kopen.

1
Verzendingsproblemen

Onvolledige levering
Neem contact op met onze klantenservice die het probleem onmiddellijk zal oplossen.

Verloren pakket
Laat het onze klantenservice weten. Zij zullen contact opnemen met de juiste verzendservice.

1

Hier vindt u alle vragen over uw retourzending, omruiling en terugbetaling.

100 dagen recht op retour
1
Terugsturen van je bestelling

Na ontvangst van je producten heb je nog 100 dagen het recht op herroeping. Het precieze verloop van dit herroepingsrecht hebben we hier voor je samengevat.
Stuur ons een e-mail met je bestelnummer via service@seki-edge.be. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je je bestelling gratis naar ons kunt terugsturen.
In de e-mail met het retourlabel vind je een link waarmee je je dichtstbijzijnde DHL of DPD pakketpunt kunt vinden.

1
Wat heb ik nodig als ik mijn bestelling wil retourneren?

Voor het retourneren van je beautytools heb je bij voorkeur de originele verpakking bewaard. Is dit niet het geval, gebruik dan een andere stevige verpakking.
We kunnen je helaas geen vervangende doos toesturen. Het retourlabel ontvang je van ons.

1
Beschadigde bestelling ontvangen

Is je bestelling onderweg beschadigd? Stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer via service@seki-edge.be. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je het beautytool gratis naar ons kunt terugsturen.

1
Kan ik een vervangend product krijgen?

Als je een beschadigd beautytool hebt ontvangen heb je het recht op een vervangend product. Stuur ons alsjeblieft vooraf foto’s van het beschadigde product via service@seki-edge.be, zodat we het product en een mogelijke vervangende levering kunnen controleren.

1
Automatische retourzending na mislukte levering

Laat onze klantenservice weten of u wilt dat wij uw pakket opnieuw verzenden en of u wilt dat wij het door u opgegeven afleveradres behouden.

1
Terugbetaling van de aankoopprijs

Wij betalen uw aankoopbedrag meestal binnen 17 werkdagen na aankomst van uw retourzending terug. Wij zullen dezelfde betaalmethode gebruiken als de betaalmethode die u oorspronkelijk gebruikte.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik het contactformulier om ons uw vraag te stellen naar contactformulier