FAQ - Vaak gestelde vragen
Naast de kwaliteit van onze producten is de klantenservice onze topprioriteit. Hieronder vindt u vragen en antwoorden die het vaakst door onze klanten worden gesteld.
Hier vindt u alle vragen over uw retourzending, omruiling en terugbetaling.
We bieden onze klanten 100 dagen recht op retour op alle aangeboden beautytools.
Na ontvangst van je producten heb je nog 100 dagen het recht op herroeping. Het precieze verloop van dit herroepingsrecht hebben we hier voor je samengevat.
Stuur ons een e-mail met je bestelnummer via service@seki-edge.be. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je je bestelling gratis naar ons kunt terugsturen.
In de e-mail met het retourlabel vind je een link waarmee je je dichtstbijzijnde DHL of DPD pakketpunt kunt vinden.
Voor het retourneren van je beautytools heb je bij voorkeur de originele verpakking bewaard. Is dit niet het geval, gebruik dan een andere stevige verpakking.
We kunnen je helaas geen vervangende doos toesturen. Het retourlabel ontvang je van ons.
Is je bestelling onderweg beschadigd? Stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer via service@seki-edge.be. We sturen je dan een retourlabel toe, zodat je het beautytool gratis naar ons kunt terugsturen.
Als je een beschadigd beautytool hebt ontvangen heb je het recht op een vervangend product. Stuur ons alsjeblieft vooraf foto’s van het beschadigde product via service@seki-edge.be, zodat we het product en een mogelijke vervangende levering kunnen controleren.
Laat onze klantenservice weten of u wilt dat wij uw pakket opnieuw verzenden en of u wilt dat wij het door u opgegeven afleveradres behouden.
Wij betalen uw aankoopbedrag meestal binnen 17 werkdagen na aankomst van uw retourzending terug. Wij zullen dezelfde betaalmethode gebruiken als de betaalmethode die u oorspronkelijk gebruikte.