FAQ - Vaak gestelde vragen

Naast de kwaliteit van onze producten is de klantenservice onze topprioriteit. Hieronder vindt u vragen en antwoorden die het vaakst door onze klanten worden gesteld.

Verzending en levering

Leveringstermijn

In de regel bedraagt de leveringstermijn binnen de EU 3-5 dagen vanaf uw bestelling. Details over onze levertijden vindt u in onze verzend- en betalingsvoorwaarden. Helaas kunnen wij u geen expresverzending aanbieden.

1
Rekenen jullie verzendkosten?

Verzending naar Duitsland en veel EU-landen is gratis voor bestellingen van meer dan €40. Voor meer informatie kun je kijken op onze pagina Verzend- en Betalingsvoorwaarden.

1
Verzendpartners

Seki EDGE verstuurt zijn beautytools via logistieke partners DHL en DPD in een speciale, transport-zekere verpakking.

1
Bestelling volgen

In je bevestigingsmail vind je een verzendings- c.q. trackingnummer om je bestelling te volgen.
Vul dit nummer in op de website van onze logistieke partners DHL en DPD om te zien waar je bestelling zich momenteel bevindt.
Als je een gratis klantenaccount bij Seki EDGE hebt aangemaakt kun je je bestelling ook volgen bij het menuonderdeel “Mijn bestellingen”.

1
Levering op een bepaalde datum

Je kunt helaas zelf geen datum aangeven waarop je je bestelling wilt ontvangen. Dit komt doordat onze verzendingen automatisch afgehandeld worden.
Als je je bestelling niet persoonlijk in ontvangst kunt nemen zijn er verschillende opties:
-Plaats je bestelling op een later moment
-Het pakket blijft nog circa 7 dagen op een pakketpunt in de buurt liggen en kan daar afgehaald worden
-Je kunt bij de verzendpartner een andere persoon aangeven die jouw bestelling in ontvangst kan nemen.

1
Een kunstwerk als cadeau inpakken

Dit is helaas niet mogelijk, omdat de transportveilige verpakking niet kan worden gecombineerd met een geschenkverpakking. Wel kunt u bij Seki EDGE een *cadeaubon kopen.

1
Verzendingsproblemen

Onvolledige levering
Neem contact op met onze klantenservice die het probleem onmiddellijk zal oplossen.

Verloren pakket
Laat het onze klantenservice weten. Zij zullen contact opnemen met de juiste verzendservice.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik het contactformulier om ons uw vraag te stellen naar contactformulier