FAQ - Vaak gestelde vragen

Naast de kwaliteit van onze producten is de klantenservice onze topprioriteit. Hieronder vindt u vragen en antwoorden die het vaakst door onze klanten worden gesteld.

Betaling

Betalingsmogelijkheden

Je kunt je producten van Seki EDGE eenvoudig en veilig betalen via

-Vooraf betalen
-Incasso
-Creditcard
-Sofort-betaling
-PayPal
-Betaling in termijnen
-Kopen op rekening of
-Amazon Payments
-Giropay
-Apple Pay
Mogelijk worden niet alle betalingsmogelijkheden weergegeven.
Onze betalingsdienstverleners beslissen hierover.

1
Datum van automatische incasso

Als u met een creditcard betaalt, wordt het factuurbedrag onmiddellijk afgeschreven. Bij een automatische incasso wordt uw rekening meestal 1-3 werkdagen na bestelling afgeschreven op een adres in Duitsland en binnen 5-7 dagen na bestelling in het buitenland.
Bij een termijnbetaling (via PayPal) is een gespreide betaling in 6, 12, 18 of 24 maandelijkse termijnen mogelijk, waarbij de eerste maandelijkse termijn op zijn vroegst binnen 38 dagen moet worden betaald.
Als u op rekening koopt, gaat u ermee akkoord het bedrag binnen 30 dagen te betalen.
Voor alle andere door ons aangeboden betalingsmethoden wordt de afschrijving onmiddellijk na de bestelling uitgevoerd.
Meer details vindt u in onze betalingsvoorwaarden.

1
Betalingsmethoden voor telefonische bestellingen

Bij telefonische bestellingen kunnen wij alleen vooruitbetaling aanbieden, omdat wij geen gevoelige gegevens van onze klanten mogen opvragen.

1
Waarom worden mij niet alle betalingsmethoden aangeboden?

Helaas hebben wij geen invloed op welke betalingsmethoden u online worden aangeboden. Dit wordt beslist door onze externe betalingsdienstaanbieders, de online betaaldienst PayPal of AmazonPay.

1
Problemen met de onmiddellijke overdracht

Indien u de betaling niet met de onmiddellijke overschrijving kunt of wilt afronden, zullen wij de betalingswijze graag wijzigen in vooruitbetaling en u onze bankgegevens toesturen. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst.

1
PayPal aankoop op rekening - reeds betaald?

Aangezien de aankoop van de factuur via PayPal wordt afgehandeld, hebben we helaas geen inzicht in de betalingsgegevens. Op onze PayPal-rekening wordt het factuurbedrag van uw bestelling als betaald weergegeven, omdat wij het bedrag van PayPal hebben ontvangen en PayPal het bedrag van u opeist.
Als u problemen heeft met uw betaling of niet zeker weet of u het factuurbedrag al heeft betaald, neem dan rechtstreeks contact op met de PayPal-factuurafdeling: 070 700 7519 (Ma-Vr, 9:00-17:30).

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik het contactformulier om ons uw vraag te stellen naar contactformulier